I Hate Everyting About Mee

Idag är de den 23 februari ^^ De var evighetersen jag skrev :/
Har kommit på att jag nog måste skriva ofta för o må bättre, vi får väl se om de hjälper
..

Mitt liv Är inget o ha har jag kommit på, jag bara är liksom, har inga jag umgås med, är ganska säker att ingen skulle märka om jag försvann heller :/ De känns ganska dåligt

Idag är de onsdag, jag ska bara slappa o vara, akanske drar ner o handlar o unnar mig massa glass o fingrar :)
Och imorgon ska jag till gyn o prata om hur jag ska lösa mina hallon problem :/ är rädd för att de ända som hjälper är o ta bort alla :/ men då kan jag aldrig få barn, men kanske lika bra ?

Sen efter de ska jag till Underbara Elin♥ Snacka skit o dricka massa kaffe eller te o bara vara, inte träffat henne på massa massa länge så ska bli riktigt kul o så får jag något o göra som jag faktiskt vill göra :D
tycker de är underbart att hon flyttat så nära, för de betyder att jag kanske har någon jag kan umgås med ibland.


Apropa resten av mitt skit liv då .... Hmm där händer de väl inte så mkt, ska försöka få plugga i malmö, väntar på att dom ska höra av sig så jag kan kolla vilka ämnen man måste ha för o få söka !! Kommer jag in blir de att sälja lägenheten o flytta i 2 år, sen hoppas jag att jag kan börja om någonstans som inte ligger nära nynäshamn..
Just de har klippt mig o efter mkt om o men färgade jag håret oxå :D är faktiskt riktigt nöjd :)
Tack M♥


 
Innan jag klippte mig

Efter klippningen

Efter färgningen :D


Så ser mitt hår ut just nu o jag älskar de<3 Trivs riktigt bra med mitt hår nu, nu är de bara resten av mig som måste fixas :/
Nee fan kl är 13:56 kanske ska göra frulle .. skriver väl mer ikväll .

Smell ya later
Puss&Knull M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0