- Tummen Ur Arslet

-Nu jävlar ska jag komma härifrån, pallar inte detta !! har grannar som hatar mig o en ordförande som gör allt för o få mig o må förjävligt :( Jag festar o bankar i väggar o har hög musik mittt i veckan .. när jag inte ens är hemma, så fucking jävla wierd :S

- Så efter nästa helg försvinner jag, så GRATTIS ni som inte gillar mig i nynäshamn,
ni slipper mig !! Kommer finnas på okänd ort, vet själv inte vart jag kommer hamna, men allt är bättre än detta :/

Solat idag och de var underbart, så snart är jag en pepparkaka :D
Fredag idag ocj jag ska bara sitta hemma, o lyssna på uppåt musik och hoppas jag slipper denna känsla snartKänslan att dö, eller försvinna från jordens yta, bli raderad från verkligheten ett tag .
som ordförande säger för föreningen där jag bor " Du har fan ingen verklighets uppfattning" och just nu önskar jag att de var sant :/ 

Sitter och lyssnar på Black Eyed Peas nu :D o vill att allt ska bli bra igen, mådde jag inte åt helvete innan så gör jag garanterat de nu iaf..

- Och nästa helg är de Sundsvall som gäller, begravning för farfar :'( Jag vill inte, vill inte accepter att han är borta, han var den jag gillades mest i hela min skumma familj och nu är han borta :( De suger att bo långt borta när sånt där händer, man känner sig maktlös och ångrar att man inte spenderade mer tid med dom :/

Puss Och Knull M




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0