-Sinnesrubbad o allmänt grå

-Varit i sundsvall hela veckan :/ Eller åkte i måndags o kom hem igår...

Sovit hos senila mormor, träffat ella, muppat på lilla byn Och träffat larsson, hon gav mig 1 kilo godis :)
Och ska snart dit igen och då är de begraving som gäller :( Saknar dig farfar <3

Imorgon fyller Pappa 50 :P Då ska vi på staden o ha skoj o käka gott med familjen ...

Idag ringde Lena mig så snart kanske jag slipper denna skit håla, Hoppas, Hoppas :D 
vill komma närmare sthlm o slipppa nynäshamn, finns för mkt dåliga minnen o saker här :/ Men kommer sakna vissa mer än andra, namn behövs inte nämnas dom vet vilka de är :D <3

STÄDAR :/ De suger men de behövs o blir helt plötsligt kul när man tänker på att jag faktiskt slipper detta snart :)
Ikväll kanske jag ska dricka lite med dom underbara brudarna, har saknat oss massa, men känns som jag inte tillhör dom längre, eller som dom iinte vill ha med mig :/ Hoppas de bara är en känsla och att den försvinner snart för den gör mig nere ...
 
Just ja solade idag, o brände nog sönder ruumpan :/ solade 38 min :)
Ska fan säga till lena att kravet på nya lyan ska var solarium i sovrummet ;)

Nee nu ska jag fortsätta städa sen vet jag inte vaf som händer, dö i ett hörn eller nåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0