- PuppKräm

Fick en avi igår om paket på posten :O De var min puppkräm :) Som ska höja känslan i puppan ;)
Undra när man kommer få testa på den ...

-Imorgon kväll är de bio med underbara lilla syster som gäller:) Vi ska se harry potter :D
Ska bli super roligt, sist vi var på bio var de på twilight triologin i sundsvall :) o de var jätte längesen


-Fan,Fan,Fan jag dissar detta så jävla hårt, blir bara missförstånd o jag blir less :(

På ett sett vill jag härifrån så jag slipper träffa fittan o snoppen, men på ett sätt vill jag stanna, har ju underbara människor här :D  
-Beslutsångest till tusen, kommer tappa så många underbara vänner vilket beslut jag än tar :/



- Fack Pallar inte                                                                                                                                     PussOchKnull M                                                                                                                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0