- Fuckt Upp

- Så jävla less nu :/ Fått klagomål på att jag fört liv o festat massa under veckorna, o fått klagomålen när jag inte ens varit hemma :( Mina grannar HATAR mig, o jag fattar inte varför ?

För övrig så var jag ju på bio med syrran idag :D vi såg ju harry potter ) Den var underbar <3 o innan bjöd hon mig på middag :D vi käkade jätte god lime kyckling o potatis :)

- Nu sitter jag o pratar med underbara Sandra i telefon♥ Vi pratar om bioasar, vi tycker de är fuckt upp att Twilight filmen inte har premiär tidigare :( Den har premiär den 18 november 2011 LIKSOM HALLÅ :o va fan tänker dom med ? o så är de 2 delar o de är ETT år innan del 2 kommer :(


- Nee nu ska jag äta lite mackor o dricka oboy :)
Puss och knull M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0