25Feb -Imorgon

Nu Orkar Inte Jag Mer, Men Som Tur Är Åker Jag Härifrån Imorgon, Men Hur Fan Ska Jag Klara Mig Ända Tills Imorgon :(
Klarar Mig Ju Knappt Som De Är Nu .. Speciellt Inte Med Tanke På Hur Mkt Du Ringer Hela Tiden Och Pratar Massa Och Är Jätte Glad Medans Jag Sitter Här Ensam Och Försöker Och Inte Bryta Ihop Och Drunkna I Mina Egna Tårar :(

Vill Att Allt Ska Vara Som De Var Förut, När du avgudade Mig Och Jag Avgudade Dig, När Den Ända Du Ville Vara Med Var Mig, Men Så Kommer De Väl Aldrig Bli Igen ? Istället Är Det Jag Som Sitter Här Med Ett Brustet Hjärta Och De Ända Jag Vill Är Att Vara Med Dig Igen ..

Men Som Sagt Imorgon Åker Jag Till Hjärtat Mitt Och Ska Försöka Inte Tänka På Hur Jag Mår, Ska Försöka Ha Roligt Och Inte Vara Depp !! Och Förmodligen Får Jag Träffa Malin oxå :D Hoppas,Hoppas,Hoppas :D

Nee Faan Nu Ska Jag Sluta, Ska Packa Klart Sen Sussa <3


Videoklippet För Idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0