Yey Meej ^^ 3Dec

Onsdagen - Björns dag :( vart att jag satt och grinade hela dan o hade ångest och kunde inte sluta, tårarna ville aldrig ta slut o vad jag än tänkte på så påminde de om honom, han som jag saknar som fan, han som alltid lyckades få en att le !! Jag hoppas han sitter där i sin raggarbil i molnen o ser ner på mig och är stolt för de jag faktiskt klarat och lyckats ta mig igenom..

TorsdagenGick upp as tidigt (09:00) åkte in med 10,29 tåget till stan, Lena kom o hämtade mig vi åkte o kollade på området o pratade med mäklare :D Så snart kanske jag kan få flytta, vill så gärna härifrån .. Kanske tillomed sticker från sthlm ..

Idag - Sitter här och dricker kaffe och väntar på att mäklaren ska komma, han kommer 14:00.
Han ska väl kolla läget o se vad man ska göra för att den ska gå upp i värde, vad jag måste ändra tills dom ska knäppa kort o så :D sen i januari hoppas jag lägenheten ligger ute på marknaden =D

Sen när han har varit här ska jag nog ner o sola o fika med camilla<3 har saknat henne, allt har blivit så fel o känns som inge vill längre, kanske är de sant de du skrev :(

Medans min lägenhet ligger ute ska jag vara i borlänge med robiiin :) o sen kanske jag åker runt lite i sverige med min stora väska :D
Och min prinsessa kommer förmobligen få vara i sundsvall hos morsan och farsan :/ Hur ska det gå ?

Ikväll - Adda kanske kommer hit, vi ska dricka lite o umgås :D Sen vet man aldrig vad som händer, kanske drar en sväng till annas o muppar med människorna där, lyssnar när fyllisar sjunger kareoke :D
Om han kommer ska de bli skönt o slippa sitta ensam en till fredag ..
Och  imorgon är de mc fest som gäller :D om jag orkar :P Ska leka dealer, Men känns inte som de kommer bli någon höjdare eftersom de ska vara en där som säger hon ska g öra mitt liv till ett helvete, o varför vet jag faktiskt inte :O



Dettta Gäng Passar Jag In i :D


Puss&Knull M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0