Längesen nu^^ 14 Dec

Jag vet var längesen jag satt o skrev här nu :/ Men har inte varit tillfälle eller nåt :P
Hunnit hända en del sen sist :P Varit på Begravning hemma i sundsvall, varit och dealat poker på tuba twins, skulle gått på daniel adams-ray, varit hudvakt :D


Den 4Dec - Åkte te Tumba med Brudarna, vi dealade poker och drack kanske lite för mkt :P Sen åkte vi taxi hem o den resan kostade 1500 så turkjäveln blåste oss :/ Jag och Ajse var på fest humör än så vi drog te bedarö o drack o dansade massa :D Sen gick vi hem o jag gjorde taco paj 3 på natten :D

Den 7Dec - Träffade SOC :/ Fick veta att en granne anklagar mig för o knarka de var därför soc vart inblandad ..
men dom tänker inte kolla om de är så eller inte utan vi bara satt o diskuterade massa saker jag redan visste :/ Så fucking jävla sjukt .. Så vi får la se vad som händer framöver.

Den 11Dec - Åkte in till gullmars till 6 gick till peter, vi skulle ju se Daniel Adams-Ray =D Kom dit drack lite, byte om, gjorde mig fiin :) vid 9 åkte vi till Medis såg kön *Suck* ställde oss i kön, vid halv 10 kom Anje<3 o ställde sig med oss, vid 23 hade vi fortfarande inte kommit in med stog längst fram, kvart över 11 säger dom att de är fult *FAN* då hade jag o peter stott där över 2 timmar, o de var så kallt så jag kunde knappt gå ner för trappen :/  Vi gick till närmsta krog för o värma oss o Anje<3 åkte hem, sen vandrade jag o peter runt lit inna vi hamnade på 7Eleven o köpte mat sen gick vi till peter o käkade sen la vi oss vid 1 :P

Den 13Dec - Var hundvakt till Milton, fick ta med han så han fick klippa sig vid 1 :) o han vart underbart fiin o fick värsta baby pälsen o len som en nallebjörn :D sen bjöd syrran på middag :D inna jag åkte hem, kom hem 8 o då hörde S av sig :) Han kom förbi vid 10 vid såg en film sen la vi oss, han drog vid 6n imorse för han skulle upp o jobba, sen 10 ringer A och frågade om jag kunde göra kaffe :) så hon kom hit drack kaffe o snackade lite skit med mig :D



Nu är klockan 12 o jag sitter här o dricker kaffe o har inte klätt på mig än :P sitter fortfarande i sov tröjan,
          Borde Klä på mig, käka frulle o dammsuga men orkar inte riktigt än, sitter här o lyssnar på                     10 years - Don`t fight it Och njuter, var faktiskt längesen jag gjorde de såhär





Sen måste jag bara få klaga lite på dom som säger att dom är mina vänner Visa de då för i helvete, ring något eller ni som bor nära, fråga om ni får komma förbi, är väl fan inte bara jag som ska höra av mig o inte bara jag som ska behöva åka till er ..
Föt som de är nu känns de inte som jag har några äkta vänner, såna jag vet at jag alltid kan prata med :/
I`ts Sucks


Nu ska jag tydligen iväg o gosa med valpar..

Smell you later
Puss&knull M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0