Helvetes skit dag

Idag den 16 december är en dag som suger, Imorse när jag vaknade hade SR (SverigesRadio) ringt mig :O
Jag gick upp o ringde upp o fick veta att han som snott massa pengar av mig är åtalad, bara de att jag hade inte fått veta något o jag var en dom han snodde mest av men jag får inte tillbaka ett skit :( o han snodde av 25 personer o bara 3 får tillbaka sina pengar o han ska bara göra 72 timmars sammhälls tjänst sen är han FRI :o
De ända jag kan säga är: LÅT MIG ÅKA O HITTA DEJ O VÅLDTA DIG I ANALEN MED EN SVART STOR JÄVEL SEN SLÅ IN DITT LILLA PATETISKA HUVUD I EN STEN SÅ DE FLYGER BITAR :@

Och inte nog med de, var snäll för ett tag sen o hjälpte en fjortis så hon fick komma o vara här för hon behövde komma bort, sen sket hon i mina regler o att jag skulle bort så hennes saker vart kvar här o nu tycker hon att jag är elak för jag inte vill sitta i detta väder o åka in till sthlm med hennes tunga fjortis väska full med skit :O Liksom hallå jag sa hur de låg till o att du måste vara här den o den tiden annars får du inte dina saker sen om inte du fattar att jag menar allvar får du själv stå för !!


Har även kommit på att jag vill bli kär :O vill ha fjärilar i magen, vill bli kär i någon som tycker om mig för den jag är, intesom mu mär jag fortfarande är kär i mitt ex som bara vill ha mig som knull madrass :(
Hitta någon som vill komma hit o bara vara med mig se på film mysa o bara vara, inte någon som ska komma o hoppas på sex utan de ska vara ett + om de händer :)

Varför lyckas jag bara prata med killawr som vill se mig naken eller prata snusk? Finns de inga vettiga sööta karlar som faktiskt vill prata o bara träffas o umgås o sen om de blir mer så nice men är inget måste ..
Killar som gillar när man inte är pang på, som inte gilllar att de första man ska göra är o visa sig halvnaken på kort o i cam, för jag är faktiskt inte en sån som visar mig i cam, visst har jag halvnakna kort på mig men de är inte såna jag knäppt för jag vill skicka till snuskiga pöjkar på msn ..

Aja nu ska jag sluta gnälla, ställa mig o laga lite mat, sen får vi se vad som händer :) 17,13


Smell ya later
Puss&Knull M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0