- Sweet Dreams

29 Oktober, Igår Alltså - Var Jag I Handen Med Anncha :D Hittade Värsta Braiga Skorna .. Men Dom Var Paj !!
Hämtade Zoloft Oxå :D Så Fort Han Kom Hem Vart Zascha Hyper, Hon Till Och Med Pressade In Sig I Zolofts Bur xD Såg Extremt Roligt Ut, Jag Stängde In Henne Där Ett Tag Och De Rörde Henne Inte Ur Fläcken, För Hon La Sig Och Sov :)


xD Idag Åkte Jag Ner Med Anders På Stan Och Solade :) Han Visste Inte Hur Man Gjorde Så Fick Fixa Allt Åt Han När Han Låg Där Och Solariet Hade Startat !! Sen Solade Jag I 2O Minuter, Såå Otroligt Skönt ! Drog På Bolaget Oxå Köpte Värsta Goda Vinet xD
På Kvällen Bar De Av Till Anncha, Snyltade Mat Av Dom Och Vart Mobbad Av Jonas..
Kl Är Nu 00,00 Och Jag Sitter Och Ser På Gossip Girl Och Dricker Gott Vin :) Mår Bra Nu, Men Vet Att När Jag Vaknar Kommer Allt Komma Tillbaka, Såå Skulle Vilja Sova OCH Drömma Sööta Drömmar Jämt !!!

Dagens Video: Handlar Om Mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0