- Bad Hair Day

Idag Var Jag Iväg Och Klippte Mig, Vart Bajs, Kankse Är De För Jag Är Ovan Men Gillar De Inte, Såå Nästa Vecka Ska Jag Klippa De Mer Och Färga De xD

Såå  Kommer Bo I Min Mössa I En Vecka :( Sen När Jag Kom Hem, Kom Dom Förbi Och Rev Ut Golvet I Mitt Kök, Så Idag Åt Jag Middag Hemma För Sista Gången På 3 Månader :( Imorgon Kommer Dom kl 8.00 Och Tar Ut Spisen Och Allt Annat...
För Övrig Är Allt Bara Blää. Men Kan Bara Gå Uppåt Från Och Med Nu Hoppas Jag !!

Att Göra Imorgon:
Gå Upp Tidigt Och Släppa In Gubbarna
Vänta På Att Någon Ska Komma Och Hämta Räddis
Gå Och Köpa Ett Hjul Till Zoloft
Hjälpa Pia Att Fota En Tavla
Hitta Någonstans Och Äta
Beställa Halloween Dräkt xD

Aja Kommer Väl Mera Senare, Ska Glo Lite GreysAnatomy Nu xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0