-Bad fucking Day

- Kl 07.12 gick jag upp för dom skulle komma o riva mitt köksgolv 07.30, Dom kom aldrig, så gick upp massa tidigt i onödan :(

-kl 11,09 Tog tåget t ill sthlm o mötte Sandra<3 Vi åkte till Kista och jag skulle köpa Jeans, Gick omkring där i 5 timmar utan att hitta något

- kl 19,23 Anders ringer och vi börjar bråka massa om att han inte vill att jag ska ut o ha kul på halloween, Men han ska minsann dricka o göra som vanligt . Vilket är, bli dyngrak, ha närkontakt med fjortisar,förstöra något, o vara väldigt elak mot mig :(

-Kl 20,57 Sitter här och grinar och vet inte vart jag ska ta vägen, skulle bara vilja försvinna



Men Imorgon Hoppas Jag På En Bra Dag, Ska Betala Av Mina Ljus, Och Klippa/färga Mitt Hår, Så Önska Mitt Hår Lycka Till :) Lär Blir För Kort Eftersom Hela Mitt Hår Är Som Svinto/Hubbabubba:(

Såå 09,20 Kommer Malin<3 Hit Vi Ska Äta Frulle Och Jag Ska  Få Pussa Lite På Izabelle:) Sen Bär De Av Ner På Stan, Ska Träffa Anncha<3 Klippa Mig Och Sen Kanske Man Åker Och Spanar På Jeans :D

Är I Desperat Behov Av De, Har Gått Ner Över En Jeans Storlek Så Dom Jag Har Är BagiJeans :(

Några Snygga Frisyrer Jag Kan Tänka Mig Ha :D Så Får Se Hur De Blir Imörra xD

To Be Continue// Mikan

Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Den blonda frillan var snygg ju! =)

<3

2009-10-27 @ 23:29:50
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0