- Something New

Var På Bio Igår, Såg New Moon Med Syrran♥ Den Var Underbar, Men Som Vanligt Är Boken Bättre :D
Kom Te Syrran Vid 4, Hon Bjöd På Middag, Vi Gjorde Lasagne :D Och Hon Färgade Mitt Hår Mer Rosa
Sen Vid Halv 6 Gick Vi Mot  Sickla Bion. Efter Bion Följde Jag Med Henne Hem Igen, För Hon Hade Gjort Chessecake :D Och Så Fick Jag Färga Hennes Underhår Rosa xD När Jag Var Där Skickade J Sms Och Frågade När Jag Skulle Hem Och Tyckte Jag Skulle Komma Förbi Dom En Sväng, Så Satt Mig På Tuben Och Åkte Dit, Satt På En Sten Grej Med J, Rökte Och Mådde Bra :D Och Skulle Egentligen Gått På Bio Idag Oxå Men Vart Inget :(
S väckte Mig Idag Vid 12, De Betyder Att jag sovit Nästan 10 Timmar ..
Klockan Är Nu 4 Och Jag Borde Röra På Fläsket Och Städa Lite Och Kolla Vad Jag Ska Stoppa För Mat I Magen Sen.


- Sitter Och Lyssnar På Musik Och Tänker På Vart Allt Vart Fel, Varför Du Tillåter Mig Att Må Såhär, Att De Borde Vara Min Tur Att Få Må Bra Nu, Min Tur Att Få Vara Glad..

Underbara Film, Och Bild <3



Kommer Mera Senare Pallar inte nu ..

Klockan Är Nu 20 Över 12, Jag Ska Nog Snart Sova, Men Förs .....

Visste Du .....

att jag vill - krypa ner i min säng å mysa.
att min senaste kyss - Ångrar Jag Massa...
att jag lyssnar mest på - Musik, Och Rösterna i Mitt Huvud
att jag pratar - För Lite Om Hur Jag Egentligen Känner 
att jag inte gillar - Dej Just Nu Och De Du Gjort Mot Mig...
att min första riktiga kyss - var med E
att jag avskyr när folk snackar - Skit, Och Säger Saker Dom Inte Har En Aning Om.
att kärlek är - så jävla komplicerat. Kärlek Finns Inte, De Är Bara En Dum Känsla.
att jag gillar att - Prata Med Dej,Mysa Och Träffa Dej
att jag alltid kommer att - Förstörd Och Inget Att Ha
att jag är hemligt förälskad i - Kärlek Är Bara En Dum Känsla
att sist jag grät var - Idag.
att min mobiltelefon är - Röd xD...
att när jag vaknar på morgonen - Brukar Klockan Vara Massa Sent, Men Ja Ligger Kvar Ändå
att innan jag går och lägger mig - Tänker Massa Och Börkar Alltid Må Dåligt.
att idag har jag - Velat Träffa Dej
att jag just nu tänker på -  J Och Hur De Vore Utan Mej.
att i kväll ska jag - Lägga Mej I Skaplig Tid.
att i morgon kommer jag - Sitta Och Prata Med En Hjärt Skrynklare
att jag hoppas - Du Gillar Me Liiite Allafall.
att jag verkligen vill - Må Bra Igen, Känna Mej Levande..

Finns Så Mkt Jag Skulle Vilja Säga, Så Mkt Jag Skulle Vilja Göra. Men Jag Vågar Inte :(
Skulle Vilja Skrika Ut Massa Saker Till Er Så Ni Förstår Hur Jag Mår, Så Ni Förstår Vad Som Kan Hända.
Så Ni Förstår Mig ..
Men De Kommer Ni Aldrig Göra, Inte Ens Om Jag Gör Allt De Där Jag Skulle Vilja Våga Göra :/

M - 5 Dagar Kvar, Sen Kommer Jag :D Då Kanske Jag Kan Få Känna Mig Levande Igen, Få Må Som Jag Vill, Bryta Ihop i Dina Armar Och Sen Må Lite Bättre Med Dej ♥
Men Kommer Faktiskt Saknar Att Vara Hemma, Chansen Att Bara Vara Med Dej Och Muppa Försviner Då Jag Försvinner En Helg, Men Huvudsaken Är Att Jag Slipper Vara Ensam, Är Inte Så Duktig På Ensam Just Nu !!


Dagens Klipp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0