- Sjuk,Deprimera = Vill Dö

Skulle Göra Vad Som Helst För Att Du Ska Slippa Må Som Du Gör.. Ångrar Det Jag Gjorde Men Ångrar Inte Valet Som Är Gjort NU, Jag Behöver Dehär, Även Om Jag Mår Skit Av Det.
Tvekar Inte På Att Valet Jag Gjort Är Rätt Val, Behöver Få Må Bra Med Mig Själv Och Leva Mitt Liv Och Göra Val Utan Och Behöva Tänka På Andra..

Denna Tid Handlar Om Mig, Ska Bara Försöka Göra Saker Som Jag Mår Bra Av.. Och Visst Kalla Det Gärna Egoistiskt.. Och
P Jag Gör Inte Detta För Mitt Handikapp Gör Så Jag Blir Egoistisk, Jag Gör De För Jag Behöver Denna Tid Till Mig Själv. Och Skiter Fullständigt I Vad Du Tycker Om De..
Det Är Min Tid Som Börjar Nu :D Och Jag Ska Njua Och Försöka Stå På Mina Egna Ben Igen


Sandra<3 - Min Lesbiska Flickvän :P Tack För Att Du Finns, Utan Dej Skulle Allt Suga Dubbelt Så Mkt !! 
Älskar Dej Till Månen Cch Tillbaka Och Mer Därtill<3
Anncha<3  - Min Tant, Är Så Glad Att Jag Har Dej, Och Tack<3 Utan Dej Skulle Jag Nog Inte Vara Kvar Här Just Nu
J - Thihi.. Underbara Människa, Du Är En Dom Få Som Inte Gör Mina Dagar Massa Skit Just Nu :) varje Dag Ska De Vara



Dagens Klipp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0