- När Är Det Min Tur Att Leva ?

Är De Äntligen Min Tur Nu ??
Jag Hoppas Nästan Det, För Detta Orkar Inte Jag, Bröt Ihop Totalt Igår, Gick Amok I Lägenhete För Att Leta Något Att Göra Mig Illa Med, När Jag Väl Hittade Något Gick De Ändå Inge Bra, Och Tro Mig Jag Försökte :'(
Var Till Carema Idag, Dom Kan Kanske Hjälpa Mig :/ Och Så Tycker Dom Att Jag Ska Skaffa Någon Där Som Jag Kan Prata Med Regelbundet Och Så Vill Dom Ge Mej Massa Piller :(
Och På Allt Vill Läkaren Jag Ska Göra En Utredning På Mina Fel Och Om Allt Ändras Eller Inte:/
Förstår Inte Hur Fan Han Hade Tänkt Att Jag Ska Orka Gå Igenom Allt Sånt På Allt Som Redan Förstör Mig.


Sakers Som Får Mig Att Orka Och Vilja:
Min Prinsessa
Zoloft
Mina Vänner ♥
J :D
Cola
Musik<3
Tanken På Att Jag Faktiskt Kan Avsluta Allt


10 Dagar Kvar - I 10 Dagar Ska Jag Försöka Att Inte Bryta Ihop :( Sen Ska Jag Till Underbara♥ Och Där Gör Det Inget Om Jag Är Ett Nervvrak, Om Jag Grinar Dygnet Runt, Om Jag Inte Orkar Längre. Får Då Är Hon Där, Hon Som Gör Så Jag Inte Känner Mig Ensam, Hon Som Känner Mig, Hon Som Vet Allt Och Lite Till Om Mig...


Sitter Med Prinsessan Min Nu Och Lyssnar Lite Musik På Spotify :D Och Önskar Mig Bort, Eller Allafall Att Allt Kunde Vara Bra Igen




Dagens Klipp:


   





                                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0