- Mitt Hjärta Kommer Aldrig Läka

 -2 Dagar Kvar Sen Är Jag Hos underbara M <3, Om 32 Timmar Och 24 Minuter Sätter Jag Mig På Tåget Mot Dej<3
Då Kan Jag Kanske Äntligen Få Må Som Jag Behöver, Riktigt Jävla Illa, Grina,Skrika, Dö Lite Grann.
Och Kanske Kommer Jag Få Sova Ordentligt, Så Som Man Ska Sova, Utan Skrik Och Utan Att Vakna Mitt Inatten Grinandes För Man Haft En Jävlig Mördröm..


Jag Skulle Behöva Ha Massa Söta Saker Runt Omkring Mig :) Saker Man Kan Krama Och Pussa, Saker Som Gör En Alldeles Varm Och Fnittrig, Saker Man Bara Behöver Kolla På För Att Få Ett Sånt Där Varmt Stort Leende :D
Och Sist Men Inte Minst Jag Behöver Massor Med Kärlek Runt Mig :) Men De Kommer Jag Aldirg Få, Eftersom Jag Känner Typ Inga Här :(


Saker Som Lyser Upp Mitt Mörker:
- M♥
- Cola
- Cigg
- Musik
- J
- Vännerna
- Zascha
- Zoloft
- Att Jag Faktiskt Går Ner I Vikt Av Att Må Såhär
- Jag Kan Avsluta Allt Om Jag Vill
- Kramkalas
- Sova

Mer Kommer Sen...

- 1 Timme Senare: Har Haft Värsta Bråket Med Min Mamma, Hon Ringde Och Klagade På ALLT Och Då Menar Jag ALLT, Förstår Inte Hur Hon Orkar. Jag Prioriterar Fel Saker, Så jag Behöver Hjälp, Jag Hoppade Av Kursen, Jag Behöver Hjälp .. Allt Jag Gör Blir Fel. Kommer Aldrig Göra Min Mamma Nöjd :(




Klockan Är Nu 00,28 Jag Har Nyss Serr Klart På The Butterfly Effect :D Just Nu Önskar Jag Att De Fukade Så I Verklighen Oxå, Finns Massa Jag Skulle Ändra Då, Men Speciellt En Sak, Skulle Göra Satt Du Inte Vart Satt I Situationen Jag Satt Dej I Förlåt, Och Visste Inte Att Jag Skulle Känna Såhär Efteråt :( Orkar Inte Känna Såhär Just Nu !! De Är Inte Menigen Att Jag Ska De ..
Hoppas Du Förstår Mig Och Varför Jag Håller På Såhär, Om Du Inte Gör De: Förlåt, du Komer Aldrig Få veta De För Jag Kommer Aldrig Våga Säga Något :(

Dagens Klipp:                      

                                                                                                                                                
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0