- Imorgon <3

Imorgon Är Jag Äntligen Hos Underbara :D Ska Bli Så Skönt Att Komma Härifrån...
Sitter Nu Och Ser Saw6, Har Inte Ens Sett 5 Minuter Och Den Är Redan så Vidrig ..
Ska Se Denna Äta Bullar Och Dricka Troca, Sen Sussa Om Jag Kan, Sen Imorgon Ska Jag Försöka Gå Upp I Normal Tid, Måste Hinna Köpa En Mini Plattång Och Posta En Skiva :D Sen 14,09 Går Tåget In Till Sthlm :D
Längtar Så Grymt Mkt <3 Hoppas Bara Jag Inte Bryter Ihop


Idag Började Jag Grina Hysteriskt :( Började Tänka På B<3
Saknar Han Så Grymt Jävla Mycket ..
Den 1 December Är De 4 År Sen Han Tog Sitt Liv, De Känns Som Förra Veckan :(
Är SÅ Arg,Besviken Och Ledsen, Vi Borde Fått Veta Varför ..
R.I.P Björn Nhalin R.I.P
Den 1Dec Noll5, Kommer Aldrig Glömma Dej


Imorgon Bär De Av, Då Åker Jag Och Zascha På Äventyr :D Ska Bli Så Skönt Att Få Försöka Må Bra Och Bara Tänka På Mig :) Sen När Man Kommer Hmem Är De Första Advent, Då Ska Jag Dricka Julmust Och Äta Pepparkakor Med Mögelost :D Ska Bli Så Gott !! Aja ska fortsätta se Filmen Nu

Dagens Klipp:

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0