- Försvinn Med Mig Ett Tag

Detta Kommer Jag Måste Vänja Mig Vid, Att Må Såhär, Aldrig Vara Riktigt Glad, Må Riktigt Bra !!
Vill Du Försvinna Med Mig, Åka Långt Långt Bort ??
Bara Du Och Jag !!
Sitter Och Ser Desperate Housewives Och Dricker Massa Cola.. Känner Mig Som En Levande Död Och Vlil Bara Att Det Ska Sluta, Har Lust Och Röka Och Få Nikotinförgiftning Eller Nåt :( Eller Skaffa Ett Liv, Ett Meningsfullt Liv, Utan Massa Trasiga Saker Och Tårar !! Behöver Massa Underbara Saker I Mitt Liv, Massa Glitter Och Ängla Tofflor :)
Och DEJ, Du Är Tillbaka Men Inte Riktigt, Behöver Ha Dej Riktigt Just Nu MASSA :D


Vampire Diaries = Underbat Serie, Men Lite Seg Och Slö, Skulle Inte Göra Något Om Man Missade Ett Avsnitt ..
Sitter Och Ser Det Nu :D  Och De Är Rätt Tråkigt För Just Nu Skulle Jag Behöva Ha Massa Sööta Dregelvarning Pojkar Just Nu :D
Och Imorgon Ska Jag Försöka Ha En Normal Dag, Ska Diska, Tvätta, Städa, Fixa Och Dona MASSA Annars Kommer Mitt Liv Aldrig Blir Bra Igen.. Nee Nu Ska Jag Fortsätta, Kommer Mer Sen ..

23,31 = Vampire Diaries - Hur Fan Ska Jag Klara Mig En Vecka Utan Att Veta Fortsättningen, Jag Är Ju Helt Besatt.
Sitter Och Dricker Colal Och Äter Starka, Skulle Vilja Göra Massa Saker Så Jag Försvinner Men De Ska Jag Inte, Inte Denna Gång, Denna Gång Ska Jag Inte Ta Den Lätta Vägen Ut..
Denna Gång Kan Jag Inte De Även Om Jag Skullle Vilja/Behöva De, Denna Gång Har Jag Faktiskt Andra Som Behöver Mig Massa, Har Nog Aldrig Haft De Förr, Även Fast De Bara Är Min Katt Nu Så Räknas De Ändå Allafall För Mig

Dagens Klipp: Är J:s Fel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0