- Finns Inget Mer

De Ända Som Är Bra Under Mitt Helvete Är Denna Söta Sak

Min Underbaraste Ericas Bäbis, Som Ligger Och Väntar På Att Få Komma Ut Och Träffa Mig :D
Saknar Henne Så Grymt Mkt, Hon Var Och Är Nog En Av Dom Få Som Förstår Mig, Och  Vet Hur Jag Funkar Och Hur Jag Mår Gemon Att Bara Kolla På Mig.. Du Kommer Alltid Finnas I Mitt ♥


9 Dagar Kvar - Sen Är Jag Hos Dej, DU som Betyder Så Grymt Mkt, Du Som Alltid Får Mig På Andra Tankar :D
Du Som Sett Mig Som Värst Men Ändå Stannat, Du Som Alltid Säger Bra Saker Fast Inget Är Bra !! Malin Du Är De Bästa, Jämt Massa Och Hela Tiden xD ... <3

Sitter Här Och Har Spasmer, Det Kliar Massa Där Jag Inte Får Klia :( Hållrt På Att Få Psykbryt .. Och Zoloft Är Ute Och Sitter Och Försöker Bita Mig I Håret, Massa Störande Faktiskt ! Men Han Är Massa Sööt, Så Svårt Och Ta Bort Han .. Aja Nu Sja Jag Glo Film :D Kommer Kanske Mer Sen :P

Dagens Klipp:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0