- This Is The New Shit

Snart Ska Jag Börja Leva Igen, Riktigt Leva, Orkar Inte Vara Halvdöd Längre
Vill Må Bra, Behöver Må Bra. Ska Göra Allt De Där Mana Egentligen Inte Borde :D

Den Senaste Tiden Har Jag Blivit Helg Alkis :( De Är Inge Bra Alls, Men Efter Nyår Blir Det Slut Med De, Tror Jag
Och Har Börjat Haft Massa Folk Här, Så Har Mått Relativt Bra Då :D Är Precis Som Jag Måste Ha En Ungdomsgård I Min Lägenhet För Att Inte Gå Under..

Sitter Och Lyssnar PÅ
Kent, Världens Underbaraste Grupp :D
Har Nyss Varit Och Köpt Present Till Celine Som Fyller År Imorgon :D Så Ska Väl Dit Och Fika Imorgon Och Passa På Och Snacka Massa Skit Med Anncha :D

Nyår På Torsdag- Vad Händer Då ?
Hmm Jga Ska Bara Sitta Hemma Äta Gott Och Dricka Lite Gott, Ska Umgås Med Min Knäppfis Hela Kvällen :D
Vet Ju Inte Hur Hon Kommer Bli Av Alla Ljud, Och Vill Inte Att Hon Är Ensam

Snart Ska Jag Gå Och Färga Håret :D Ska Göra De Rosa Blått :)
Känns Lite Tråkigt Och Ha Samma Färg Hela Tiden.
Sen Ska Jag Väl Städa Massa Igen Och Fixa Något Att Käka, Lär Bli Lte JulMat Som M&P Hade Med Sig :D


Kommer Väl Mer Senare Ikväll :D

Dagens Klipp:

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0