- Låt Allt Bli Bättre Snart

Nu Får De Fan I Mej Vara Nog, Jag Orkar Inte Detta Längre !!
Känns Som De Är Meningen Att Jag Alltid Ska Må Såhär :(

Sitter Och Pratar Med E :) De Var Längesen Man Pratade Med Honom Nu :(
De Är Tråkigt För Jag Saknar Att Umgås Med Honom..

Annars då, Joo A Är Ett Svin Och Jag Börjar Tröttna På Och Försöka Få Han Att Förstå ..
De Är Precis Som Han Inte Vill Förstå Och Ska Göra Allt För Att Få Mig Och Må Sämre JÄMT

Jag Saknar M<3 Massa.. Ångrar Att Jag Åkte Ifrån Dej :(
Och Skulle Egentligen Varit I Bollnäs Nu Hos Sötaste V :) Men Hade Inge Pengar Till De :(
Men Får Lov Och Komma Snart Och Våldgästa Alla Mina Sötbollar Long Time :D

Nee faan nu ska jag slänga mej i soffan o glossa film o sen sussa :D


Dagens Klipp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0