- Kan De Få Börja Bli Bättre Nu

Äntligen Hemma :) Åkte Ju Till Sundsvall I Torsdags, Men Knäppfisen :D Vi Åkte Bil Med Syrran Och Micke !!
Så På Torsdagen Började JagOch Syrran Bråka MASSA, Hon La Sig I När Jag Och Morsan Diskuterade Och Så Brast de, Så Hon Hoppade På Mig Och Typ Förstörde Mig Totalt :(
Efter De Vart Allt Skit,Men Jag Lever Än :)

På Lördagen Åkte Jag Till Kvissle Och Fick Äntligen Träffa Underbara E<3 Var As Längesen Jag Träffade Henne, Var Så Himla Kul Och Jag Mådde Riktigt Bra När Jag Var I Närheten Av Henne :D
På Något Sätt Får Vissa Människor Mig Att Le Och Må Riktigt Bra, Fast Mitt Liv Är Ett Helvet Och Dom Stunderna Och Människorna Är Det Bästa Som Finns Men Kunde Dock Inte Vara Med Henne Länge :(

Senare På Kvällen Fick Jag Dock Ett Uppåt Samtal Jossan Ringde :D Och Var Tydligen I Närheten Så 10 Minuter Senare Plingade Hon På Dörren Och Rent Spontat Åkte Alla Och Bowlade :D De Var Värsta Mysfaktorn På Oss Då :)


Idag Måndag - Sitter Och Är Lite Deppig Och Allmänt Nere Och Vet Inte Riktigt Varför :(
Lyssnar På Underbara Rise Against :) På HÖG Volym Och Funderar På Vad Jag Ska Äta Idag ...

Önskar Denna Vecka Kommer Bli Bra, Eller Iallfall Bättre Än Dom Andra.....

Tisdag - Ska Ner Te Carema Och Sitta Och Prata Tsm Med Anders, Sen In Till Sthlm Med A Och Kolla Julklappar OchTräffa S<3
Onsdag - Ska Te Carema Och Träffa Min Kurator Och Få Nya Tabletter Hoppas Jag :)
Torsdag - Kanske Ska In Till Sthlm Och Gå På Harry B James :D
Fredag - Inget Planerat Men Vill Vill Vill
Lördag - Inget Planerat Men Vill Vill Vill
Söndag - Inget Planerat Men Vill Vill Vill
 
Kommer mera senare :D

Dagens Klipp:  ♥http://www.youtube.com/watch?v=54O1fyO6Y8c





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0