- Du Får Mitt Hjärta Att Le

Vill Tillbaka Till Dej, Här Är Allt Skit, Och Inte Kommer De Bli Bättre På Ett Bra Tag :(
Hade De Underbart Hos Dej, Bästa Helgen På Länge Och Kommer Nog Dröja Innan Jag Får En Sån Helg Igen..
Du Är De Bästa För Mig Just Nu, De Som Får Mig Må Bra Och De Som Får Mig Att Le !!
Så Känn Dej Stolt :D


Idag Onsdag - Klockan Är 20 Över 12 Och Jag Ska Sova Snart ..
Idag Skulle Jag Till Psykologen, Men Glömde De, Eller Råkade Sova Till 3 .. Senare På Kvällen Drog Ja Te Anders Med Sand Till Zoloft Och Han Hade Fixat Med Massa Ljus Och Hade Köpt Rosor Och Massa Marsipan Till Mig, Var Massa Gulligt, Men Vart För Mkt Efter Ett Tag, Vet Inte Vad Jag Ska Göra För Att Han Ska Förstå Att Jag Inte Klarar Av Sånt Nu Och Klarar Inte Av Han Just Nu :( Jag Vil Klara Av Han Eftersom Jag Älskar Han Så Jävla Mkt, Men Vet Inte Hur Jag Ska Kunna Efter Allt Som Hänt ...
Behöver Få Massa Tid Och Den Tiden Har Han Svårt Att Ge Mej :(

Imorgon Ska Jga Med A<3 Ner På Stan, Hon Ska Ringa Och Väcka Mig 9 :/ Lite Tidigt Men Vad Gör Man Inte För Att Få Komma Iväg Och Tänka På Annat .. Sen På Kvällen Ska E Hämta Mig, Är Bjuden På Middag Där :) Ska Bli Trevligt Och Träffa Hennes Dräktiga Hund,Som Ska Få Söta Valpar När Som Helst :)

Du - Vet Inte Riktigt Vad Jag Känner, Eller Vad Jag Ska Säga, Om Jag Säger Något Alls ..
Tänk Om Jag Börjar Känna Saker, Saker Jag Inte Orkar Just Nu.
Vad Gör Jag Då,Hur Hanterar Jag De ??
Önskar Att Allt Inte Var Så Fucking Komplicerat

Dagens Klipp: 




                                                     

Kommentarer
Postat av: Maliiin

Du klarar det här, det vet jag..

2009-12-14 @ 15:55:29
URL: http://raggarbrudenvasteras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0