Go To Hell...

Idag den 24 februari fick jag veta massa saker .. OCH JAG ORKAR INTE MER !! 
De värsta är ju att du tror tydligen jag är någon helt annan :/ 


Blev inge Södertälje idag Elin ligger o är illamående för fullt :/ Men ska dit imorgon o fika o snacka massa skit :D
Och mamma ringde igår, dom ska te sthlm den 3 april o den 6 åker jag med dom hem o blir hemma en vecka, jag och prinsessan :) 
Ska bli så jävla skönt o så ska jag passa på o träffa sööta R^^ 


Jag vill inte vara deprimerad längre, hatar detta väder . kallt o mörkt o allmänt grått
Jag sitter bara hemma o på sin höjd går jag o handlar ibland.
Har inga vänner här, ingen o prata med :/ som de är nu vull jag bara SKRIKA  ..

Ringde nyss jag ska ner o jobba :D
Smell ya later
Puss&Knull M


Gick dit i önödan, var låst o stängt, han ringde nyss ska dit vid 6 istället :P
försöker fixa blogg på Nattstad nu :) Mkt smidigare o lättare ..
vi får la se hur de går, men kommer nog ha kvar denna oxå eftersom de verkar inte gå o få in alla inlägg så som dom är skrivna :/ Elin♥ ska få hjälpa mig imorgon :D


Smell ya later
Puss&Knull M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0