<2mars> -Värdelös


Hemma Igen Och Allt Jag Vill Är Och Försvinna Igen ...
Hade De Helt Underbart I Västerås Om Man Tar Bort Allt Anders Lyckades Med, Han Förstörde Rätt Mkt Som Vanligt :(

Fredagen - Jag Och M<3 Gick Ut, Vi Var På Konrad :D Hade De Rätt Kul, Hade Varit En Toppen Kväll Om Inte Anders Hade Funnits ..
Fick Träffa En Väldiigt Sööt Sak ^^ Och Jag Hoppas Vi Kommer Träffas Igen, Han Är Skyldig Att Pilla Mig I Håret ;P
Åkte Hem Igår ,Var Massa Strul Med Tågena Som Vanligt Så Kom Hem 2 Timmar Senare Än Planerat :(

Jag Saknar Västerås Och Jag Saknar Malin MASSA
Just Ja, Jag Kanske Ska Flytta Te Västerås :D Eller Jag Skulle Behöva De, Ska Försäka Kolla På Lite Lägenheter På Nätet Och Grejer Senare Ikväll Och Imorgon Ska Jag Försöka Prata Med Alla Jag Måste Prata Med Om Att Få Flytta
Bor Jag Kvar Här Länge Till Kommer Jag Nog Gå Under Helt :(
Och Skulle Vara Underbart Och Få Bo Nära M♥


Dagens Klipp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0