-Mitt Hjärta Är Trasigt

Sitter Och Lyssnar På En Underbar Låt Och Dricker Cola :D  J Kanske Tittar Förbi Här Senare Och Muppar Lite Med Mig :)

Känner Mig Inte Levande, Är Mer Död Än Levande, Och De Suger Pung Svett :(
Funderar På Och Flutta Men Vet Inte Vart, Vill Bo Kvar Här Ju Men Som De Är Nu Kan Jag Inte :(
Kommer Nog Inte Ens Kunna Bo I sthlm, Utan Komer Nog Måsta Byta Stad Helt :(
Fuck De Suger Så Jävla Hårt Och Gör Så Jävla Ont !!!


Måndag - Ska Vara På Carema Kl 13;00 Och Få Mitt Utlåtande Och Massa Tabletter För Allt Och Inget ..
Tisdag - Ska In Te Sthlm Och Träffa I :D Vi Ska Fika Sen Ska Vi På Pride Möte :D
Onsdag - Ska Till Carema Kl 15:00 Och Prata Med Min Kurator !! sen 17:00 Ska Jag Tvätta :(
Torsdag - Åker Till Sundsvall Men Knäppfisen Min Och Syster Yster :D Blir Borta Tills På Söndag, Ska Bli Så Jävla Skönt Att Komma Bort Ett Tag, Fast Jag Skulle Behöva Vara Bort Mkt Längre ...

Kommer Mer Senare .... 

Kl Är Nu 23:40 Har Nyss Varit Lite Med J :D Han Satt Och Spelade Wii :) Han Testade Balanceboarden Och Spelade Lite Guitar Hero :D De Var Jätte Roligt Och Se Han Försöka Balansera  Och Spela.. Sen Var Han Rätt Kass På Guitar Hero ;D Men De Var Bara För Han Inte Var Van Och Spela Det På Wii .. Men Efter Ett Tag Vart Han Väldigt Duktig .. Sj Vågande Man Inte Spela, För Man Ser Så Pinsam Ut :( Och Anders Höll På Så Jävla Mkt, Såå Nu Är De Fan I Mig Nog !!

Dagens Klipp:
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0